Najczęściej zadawane pytania
Szczegółowe informacje na www.medwil.pl w zakładce sposoby składania zamówienia.
Żeby zmienić zamówienie lub dodać jakiś produkt należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 795 881 300 bądź napisać maila na adres sklep@medwil.pl.
W celu anulowania złożonego zamówienia należy przesłać taką informację na sklep@medwil.pl. O anulowaniu zamówienia poinformujemy Cię również mailowo.
Anulowania zamówienia możesz również dokonać sam jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie. Wystarczy wejść w panel klienta i dokonać anulowania wybranego zamówienia.
Wysłane - paczka jest odebrana przez kuriera i transportowana do klienta proces trwa zwykle 24h
Przygotowanie do wysyłki - paczka jest spakowana i czeka na odbiór kuriera
Oczekuje na realizację - zamówienie zostało przekazane do realizacji w centrum logistycznym
Spakowane - zamówienie jest kompletowane i pakowane
Anulowane - zamówienie zostało anulowane przez klienta lub dział obsługi klienta
Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na samo przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.
Jeżeli chodzi o formę płatności przelewem, czas realizacji zamówienia przedłuża się o czas zaksięgowania na naszym koncie. Czas dostawy i realizacji zamówień nie zawiera sobót i niedziel a także dni świątecznych. Zamówienia, które zostały przygotowane do wysyłki po godzinie 14 - stej. zazwyczaj wyruszają w drogę w kolejny dzień.
W przypadku nieobecności pod podanym adresem nikogo, kurier DHL wykonuje drugą próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Po drugiej nieudanej próbie doręczenia przesyłka zostaje automatycznie zwrócona do nadawcy.
Przed doręczeniem towaru kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie. Czas dostawy można sprawdzić na stronie przewoźnika. Przewidziane godziny dostawy przesyłki są wysyłane w informacji mailowej od przewoźnika.
Wszystkie towary w serwisie krajowym PL doręczane są w ciągu 1-2 dni po odebraniu paczki przez firmę DHL.
Podczas składania zamówienia należy wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Więcej informacji znajduje się pod linkiem tutaj.
W celu dokonania zmian w zamówieniu jeżeli chodzi o formę płatności należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 795 881 300 lub napisać maila na adres sklep@medwil.pl.
Wszystkie produkty dostępne na naszej platformie sklepowej Medwil.pl posiadają gwarancję uwzględnioną przez producenta danego produktu.
Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na samo przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.
Nasza wyszukiwarka posiada odpowiednie kategorie dzięki, którym można z łatwością odnaleźć pożądany produkt, lub przez odpowiednie filtry, dzięki czemu poruszanie się w naszym sklepie jest proste i przyjemne.
W razie problemów prosimy o kontakt mailowy z działem obsługi klienta sklep@medwil.pl.
Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka – co jest możliwe wówczas jeżeli właśnie produkt jest dostępny.
Kupować i zamawiać można w naszym sklepie tylko i wyłącznie produkty dostępne na naszym sklepie.
Proces zwrotu lub wymiany jest szczegółowo opisany na stronie pod linkiem klikając tutaj.
MEDWIL Sp. z o.o. - zwroty Strażów 365b/1, 36-073 Strażów
Zarówno zwrot towaru jak i wymianę danego produktu można dokonać w 14 dni od momentu doręczenia.
Zwrot towaru może nie zostać uwzględniony jeżeli minął okres 14 dni od momentu doręczenia.
Odmowa zwrotu przez nasz sklep może nie zostać uwzględniony jeżeli produkty noszą ślady użytkowania.
Środki pieniężne za zakupione produkty ze zwrotu zwracane są na Twój numer konta. Zwrot środków finansowych jest realizowany w przeciągu od 3 – 5 dni od chwili zweryfikowania przesyłki.