Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

 

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na www.medwil.pl w zakładce sposoby składania zamówienia.

Jak wykonać zmiany/modyfikacji zamówienia?

Żeby zmienić zamówienie lub dodać jakiś produkt należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 795 881 300 bądź napisać maila na adres sklep@medwil.pl.

W jaki sposób anulować zamówienie?

W celu anulowania złożonego zamówienia należy przesłać taką informację na sklep@medwil.pl. O anulowaniu zamówienia poinformujemy Cię również mailowo.

 

Anulowania zamówienia możesz również dokonać sam jeśli jesteś zarejestrowany w naszym sklepie. Wystarczy wejść w panel klienta i dokonać anulowania wybranego zamówienia.

O czym informują statusy zamówienia?

Wysłane - paczka jest odebrana przez kuriera i transportowana do klienta proces trwa zwykle 24h

 

Przygotowanie do wysyłki - paczka jest spakowana i czeka na odbiór kuriera

 

Oczekuje na realizację - zamówienie zostało przekazane do realizacji w centrum logistycznym

 

Spakowane - zamówienie jest kompletowane i pakowane

 

Anulowane - zamówienie zostało anulowane przez klienta lub dział obsługi klienta

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na samo przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.

 

Jeżeli chodzi o formę płatności przelewem, czas realizacji zamówienia przedłuża się o czas zaksięgowania na naszym koncie. Czas dostawy i realizacji zamówień nie zawiera sobót i niedziel a także dni świątecznych. Zamówienia, które zostały przygotowane do wysyłki po godzinie 14 - stej. zazwyczaj wyruszają w drogę w kolejny dzień.

Co jeżeli kurier DHL nie zastanie nikogo obecnego pod wskazanym adresem?

W przypadku nieobecności pod podanym adresem nikogo, kurier DHL wykonuje drugą próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Po drugiej nieudanej próbie doręczenia przesyłka zostaje automatycznie zwrócona do nadawcy.

Czy kurier przed doręczeniem przesyłki kontaktuje się z adresatem?

Przed doręczeniem towaru kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie. Czas dostawy można sprawdzić na stronie przewoźnika. Przewidziane godziny dostawy przesyłki są wysyłane w informacji mailowej od przewoźnika.

W jakim czasie towar zostanie doręczony?

Wszystkie towary w serwisie krajowym PL doręczane są w ciągu 1-2 dni po odebraniu paczki przez firmę DHL.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Podczas składania zamówienia należy wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Więcej informacji znajduje się pod linkiem tutaj.

Jak zmienić sposób płatności?

W celu dokonania zmian w zamówieniu jeżeli chodzi o formę płatności należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 795 881 300 lub napisać maila na adres sklep@medwil.pl.

Jakie niezbędne dokumenty trzeba dołączyć jeżeli chodzi o towar reklamowany?

Wszystkie produkty dostępne na naszej platformie sklepowej Medwil.pl posiadają gwarancję uwzględnioną przez producenta danego produktu.

Jaki jest czas gwarancji?

Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na samo przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.

Jak odnaleźć produkt w naszym sklepie?

Nasza wyszukiwarka posiada odpowiednie kategorie dzięki, którym można z łatwością odnaleźć pożądany produkt, lub przez odpowiednie filtry, dzięki czemu poruszanie się w naszym sklepie jest proste i przyjemne.

 

W razie problemów prosimy o kontakt mailowy z działem obsługi klienta sklep@medwil.pl.

W jaki sposób można sprawdzić czy przykładowy produkt jest dostępny?

Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka – co jest możliwe wówczas jeżeli właśnie produkt jest dostępny.

Czy jest możliwe zrealizowanie zamówienia produktu niedostępnego na naszej platformie?

Kupować i zamawiać można w naszym sklepie tylko i wyłącznie produkty dostępne na naszym sklepie.

W jaki sposób można dokonać zwrot zakupionego towaru?

Proces zwrotu lub wymiany jest szczegółowo opisany na stronie pod linkiem klikając tutaj.

Na jaki adres wysyłamy zwrot bądź wymianę towaru?

MEDWIL Sp. z o.o. - zwroty Strażów 365b/1, 36-073 Strażów

Jaki jest czas zwrotu bądź wymiany towaru?

Zarówno zwrot towaru jak i wymianę danego produktu można dokonać w 14 dni od momentu doręczenia.

Czy zwrot zakupionego towaru może zostać odrzucony?

Zwrot towaru może nie zostać uwzględniony jeżeli minął okres 14 dni od momentu doręczenia.

 

Odmowa zwrotu przez nasz sklep może nie zostać uwzględniony jeżeli produkty noszą ślady użytkowania.

Jaki jest czas i sposób zwracania środków?

Środki pieniężne za zakupione produkty ze zwrotu zwracane są na Twój numer konta. Zwrot środków finansowych jest realizowany w przeciągu od 3 – 5 dni od chwili zweryfikowania przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium