• FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

Szczegółowe informacje na www.medwil.pl w zakładce sposoby składania zamówienia.

Jak wykonać zmiany/modyfikacji zamówienia?

Żeby zmienić zamówienie lub dodać jakiś produkt należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 601 382 370 bądź napisać maila na adres sklep@medwil.pl.

W jaki sposób anulować zamówienie?

W celu anulowania złożonego zamówienia należy przesłać taką informację na sklep@medwil.pl. O anulowaniu zamówienia poinformujemy Cię również mailowo. Anulowania zamówienia możesz również dokonać sam jeśli jesteś zarejstrowany w naszym sklepie. Wystarczy wejść w panel klienta i dokonać anulowania wybranego zamówienia.

O czym informują statusy zamówienia?

Wysłane - paczka jest odebrana przez kuriera i transportowana do klienta proces trawa zwykle 24h

Przygotowanie do wysyłki - paczka jest spakowana i czeka na odbiór kuriera

Oczekuje na realizację - zamówienie zostało przekazane do relalizacji w centrum logistycznym

Spakowane - zamuwienie jest kompletowane i pakowane

Anulowane - zamówienie zostało anulowane przez klienta lub dział obsługi klienta

Jaki jest czas realizacji zmówienia?

Czas zrealizowania zamówienia jest to czas potrzebny na samo przygotowanie produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Informacja o okresie wysyłki danego produktu jest widoczna na stronie z przykładowym wybranym produktem.

Informacja-o-czasie-dostawy.png

Jeżeli chodzi o formę płatności przelewem, czas realizacji zamówienia przedłuża się o czas zaksięgowania na naszym koncie. Czas dostawy i realizacji zamówień nie zawiera sobót i niedziel a także dni świątecznych. Zamówienia, które zostały przygotowane do wysyłki po godzinie 14-stej zazwyczaj wyruszają w drogę w kolejny dzień.

Co jeżeli kurier DPD nie zastanie nikogo obecnego pod wskazanym adresem?

W przypadku nieobecności pod podanym adresem nikogo, kurier DPD wykonuje drugą próbe doręczenia w następnym dniu roboczym. Po drugiej nieudanej próbie doręczenia przesyłka zostaje automatycznie zwrócona do nadawcy.

Czy kurier przed doręczeniem przesyłki kontaktuje się z adresatem?

Przed doręczeniem towaru kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie. Czas dostawy można sprawdzić na stronie przewoźnika. Przewidziane godziny dostawy przesyłki sa wysyłane w informacji mailowej od przewoźnika.

W jakim czasie towar zostaje doręczony?

Wszystkie towary w serwisie krajowym PL doręczane są w ciągu 1-2 dni po odebraniu paczki przez firmę DPD.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Podczas składania zamówienia należy wybrać dogodną dla siebie formę płatności. Więcej informacji znajduje sie po linkiem klikając tutaj.

Jak zmienić sposób płatności?

W celu dokonania zmian w zamówieniu jeżeli chodzi o formę płatności należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 601 382 370 lub napisać maila na adres sklep@medwil.pl.

Jakie niezbędne dokumenty trzeba dołączyć jeżeli chodzi o towar reklamowany?

Reklamowany produkt należy odesłać na nasz adres firmowy wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz co bardzo ważne z dokumentem potwierdzającym dokonanie zakupu w naszym sklepie. Może to być ksero dowodu zakupu. Formularz reklamacyjny jest widoczny na naszej stronie pod linkiem zwroty i reklamacje.

Jaki jest czas gwarancji?

Wszystkie produkty dostępne na naszej platformie sklepowej Medwil.pl posiadają gwarancję uwzględnioną przez producenta danego produktu.

Jak odnaleźć produkt w naszym sklepie?

Nasza wyszukiwarka posiada odpowiednie kategorie dzięki, którym można z łatwością odnaleźć pożądany produkt, lub przez odpowiednie filtry, dzięki czemu poruszanie się w naszym sklepie jest proste i przyjemne. W razie problemów prosimy o kontak mailowy z działem obsługi klienta sklep@medwil.pl

W jaki sposób można sprawdzić czy przykładowy produkt jest dostępny?

Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka – co jest możliwe wówczas jeżeli właśnie produkt jest dostępny.

Czy jest możliwe zrealizowanie zamówienia produktu niedostępnego na naszej platformie?

Kupować i zamawiać można w naszym sklepie tylko i wyłącznie produkty dostępne na naszym sklepie.

W jaki sposób można dokonać zwrot zakupionego towaru?

Proces zwrotu lub wymiany jest szczegółowo opisany na stronie pod linkiem klikając tutaj.

Na jaki adres wysyłamy zwrot bądź wymianę towaru?

MEDWIL Health & Beauty (zwroty)

lul. Osmeckiego 23A/1

35-506 Rzeszów

Jaki jest czas zwrotu bądź wymiany towaru?

Zarówno zwrot towaru jak i wymianę danego produktu można dokonać w 14 dni od momentu doręczenia.

Czy zwrot zakupionego towaru może zostać odrzucony?

Zwrot towaru może nie zostać uwzględniony jeżeli minął okres 14 dni od momentu doręczenia. Odmowa zwrotu przez nasz sklep może nie zostać uwzględniony jeżeli produkty noszą ślady użytkowania.

Jaki jest czas i sposób zwracania środków?

Środki pieniężne za zakupione produkty ze zwrotu zwracane są na Twój numer konta. Zwrot środków finansowych jest realizowany w przeciągu od 3 – 5 dni od chwili zweryfikowania przesyłki.