• Dostawa towaru

Dodatkowe informacje na temat dostaw

image   Informacje odnośnie statusów zamówienia i paczki są wysyłane na bieżąco drogą mailową na adres podany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia. Informację o statusie można sprawdzić w każdej chwili poprzez link zamówienia, który został wysłany do Państwa mailem podczas składania zamówienia
     
image   Aktualnie sklep medwil.pl realizuje dostawy na terenie Polski.
     
image   Sklep prowadzi sprzedaż tylko wysyłkową. Aktualnie nie posiadamy punktów odbioru osobistego.
     
     
Wysyłka towarów a terenie Polski

image

Kurier DHL

 

  • Po wysłaniu zamówienia i nr nadania można na bieżąco śledzić losy swojej paczki poprzez link zamówienia lub bezpośrednio przez stronę DHL. Dodatkowo po otrzymaniu powiadomienia od DHL samemu można przekierować paczkę do punktu Service Point (Żabka itp). Powiadomienie od DHL w postaci SMS wysyłane jest gdy paczka trafi do sortowni - najpóźniej po północy. DHL wysyła powiadomienie o planowanym doręczeniu oraz o możliwości przekierowania paczki.

  • Firma DHL dostarcza paczki w przedziale 8.30-16.30 (Pon-Pt). Pierwsza próba doręczenia paczki jest w pierwszy kolejny dzień roboczy po wysłaniu towaru z naszego magazynu. DHL przed doręczeniem paczki wysyła SMS wraz z informacją o planowanym doręczeniu oraz możliwości przekierowania paczki na inny adres lub termin. 

  • W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, a zamówienie nie wymaga płatności przy odbiorze - kurier wysyła SMS z informacją do którego punktu Service Point została przekazana. W takim punkcie paczka oczekuje na odbiór przez 7 dni kalendarzowych.

 

  • Jeśli paczka jest z opcją pobrania, czyli płatności u kuriera, a kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem podejmie kolejną próbę doręczenia w ciągu 2 dni roboczych. Po drugiej nieudanej próbie doręczenia paczka jest przekazana do Terminala DHL, którego adres jest w awizo SMS. Taka paczka oczekuje na odbiór przez 7 dni roboczych. Po upływie tego czasu paczka wraca na magazyn sklepu.

 

  • W przypadku problemów z paczką zapraszamy do kontaktu z DHL + 48 42 634 53 45  lub skorzystania z formularzy kontaktu poprzez stronę DHL - Odbiory
Często zadawane pytania:
  1. Jak śledzić przesyłkę poprzez DHL?
  2. Jak przekierować przesyłkę?
  3. Usługa doręczenia do sąsiada?
  4. Odbiór w punkcie obsługi DHL gdzie?
  5. Jak odebrać paczkę w punkcie partnerskim DHL Parcel (Żabka itp)